خب با این وجود باید دست به دست هم بدیم xa0و ما باید ازنظرات شما اسنفاده کنیم پس اگه فکر خوبی در هر زمینه ای بخصوص فرهنگی دارید در قسمت نظرات بزارید تا ازشون استفاده کنیم...